keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Pentumuistoja..

Heissan,
äiskän kanssa katsottiin mun pentukuvia, ja meitä rupesi naurattamaan. Nämä kasvattaja-mammalta aikoinaan saadut kuvat kyllä kertovat mun mieltymyksistä vielä tänä päivänäkin.
Melkein joka lenkin loppuvaiheessa täytyy mun saada kaivaa ojan puolelta keppi suuhun (mitä isompi sen parempi) ja sitä mä ylpeänä kanniskelen häntä pystyssä (normaalisti mun häntä on colliemaisesti kauniisti alaspäin).

Äiskä touhuaa näin kesäaikaan paljon kasvihuoneessa, eikä se ehdi leikkiä mun kanssa niin paljon kun mä haluaisin. Mitäpä collie-neito sitten keksii? No käyn tietysti kasvihuoneesta hakemassa työhanskan tai ylimääräisen tukikepin leikkikaluksi ja odotan että äiskä tulee mun kanssa leikkimään rosvoa ja poliisia!

Tässä vähän tuoreempia kuvia: naurava ja totinen Tellu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti